Ondokoa da lanen egungo betetze-egoera, 2024ko ekainan.
4.2 km-ko ibilbide zabalera
7'5 minutuko maiztasun berria
3 geltoki berri
7 sarbide puntuak
21.000 m2-ko gune publiko aseka
TOPOgunea hiritarrei TOPOaren zabaltze-proiektuari buruzko beharrezko informazioa eskaintzeko sortu da. Bertan, zu bezalako hiritarrei sortutako zalantzak, webgunean argitu ez direnak, argituko dizkiegu.
Easoko Euskotren geltokian ere eskainiko dizugu arreta ondoko ordutegian
Astelehenetik ostiralera 08:00-15:00.
T: 943 50 43 56
E: topo@ets-rfv.eus
Autobusak zerbitzu bikaina eskaintzen du Donostian, baina TOPOaren zerbitzua osagarria izango da eta aukera emango du modu eraginkorrean mugitzeko. Trena garraiobide efiziente eta puntualena da, eta beste garraiobideek ez bezala, zerbitzua modu independientean eskaintzen du. Lurpeko azpiegitura denez, trafikoak ez dio eragiten, ezta bestelako baldintzek ere. Bestela esanda, hirigunea itxita badago, Behobia-Donostia edota Klasika bezalako probak direla medio, trenak modu berean eskainiko du zerbitzua.
Erantzun ugari egon daitezke, baina garrantzitsuena honakoa da: TOPOak hiria hobetuko du. Batetik, zerbitzu hobea eskaintzen badu, hirian auto gutxiago ibiliko dira (trenak 100 autok bezainbeste pertsona garraiatzen ditu), eta hiri erosoagoa bilakatu dezakegu oinezkoentzako gune gehiagorekin eta kutsadurarik gabe. Bestalde, birsortze urbanistikoa hobetuko du. Easo auzoan tren lubakia desagertuko da, eta egungo 21.000 metroko trenbidea lur azpian kokatuko dugu, eta hiriko gune berri bilakatu: gune berdeak, irekiak...
Urtean egiten diren 6,7 milioi bidaietatik %60 Donostian bizi ez diren pertsonek egiten dituzte. TOPOa donostiarrentzat zein gipuzkoarrentzat da (bereziki, inguruko herrietako biztanleek erabiltzen dute). Hori dela-eta, azpiegiturak handitzearekin batera, Gipuzkoako biztanleak unibertsitatera edota lanera modu zuzen, eroso eta jasangarriagoan bertaratu ahal izango dira.